i want to be a new person, but how?

Hejhej! Har nyss gjort en förändring med mig själv, (utseende) har mer hål i öronen, ska göra några idag, hehe. Sen har jag tonat håret mörkbrunt, älskar det. Känns som om jag blivit en ny person eller nåt, coolt. Nu återstår bara klippningen, och jag tänkte visa er lite bilder på hur, jag vill klippa mig. :-)


Okej, där fick ni några exempel. Gillar verkligen deras lugg, 'tjock & fluffig' har lust att skaffa en såndär frisyr nu, på direkten. Vet att det krävs masssssor av styling osv, men jag kommer styla det själv. Gaah, ge mig era frisyrer typ? Aja, ska berätta lite mer om skolan osv i nästa inlägg.
Posss! : >

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0