Oj :O

Oj, har inte bloggat på länge, haha. Men det har vart skönt att inte vara sånt kontrollfreak över bloggen & tänka på den heeeeela tiden. Aja, idag är det iaf första skoldagen för mig, den 17 augusti. Har precis kommit hem från skolan & tänkte kolla på schemat snart för att se när jag börjar imorgon. Det känns så jävla skönt att habörjat på svane nudå. Gillar skolan mer än min gamla, min gamla som jag slutade på är inte bra. Tjejerna  är bara pluggisar  & ser inget annat i livet än att plugga & killarna är fula & tror dem kan någonting när dom dissar en person. Tards. Det spöregnar utanför, man hör hur vattendropparna riktigt piskar marken. Det är ganska mysigt ljud. Dock är det dåligt att en från min gamla skola som jag dislikeade mest börjar på Svane nu också... fuck it. Kan hon inte hålla sig till typ Tuna eller något? Fats hon börjar i b, inte i a. Som tur var. Tänkte sminka mig alldeles strax & kolla på kläder, är på sånt humör. :-)
posshej osneromp.

fuck off b*tch. hihihihi, till dig dallila skitunge!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0