Skolfoto.

Jag hatarhatarhatarhatar att ta skolfoto, blir alltid lika fejlad. Så ful jag kommer vara i år, aja, skitsamma. :) Vill ändå se hur jag blev hiho, tänk om det blev lite bra? Eller megabra. Hähä. Men nej, jag KAN INTE bli bra på bilder, thats it. Menja, hiho. Har sett 3 snyggingar på svane hittils, alltså, haha. Låter som en fjortis, men vafan. Dock har jag bara 'fått kontakt' med en. Buh, men han är snugg, :$ hihi. Bra att det iaf existerar snygga pojk's där, lite ögongodis när man har tråkigt? 8D HAHA, låter som en pedofil, men whattafakk. Har typ ALDRIG haft snygga pojk's på min skola, så när man har det ska man fan njuta av det. Right? Vet dock inte hur det kommer bli, kommer antagligen fega ur som fan, gör alltid det. Men vill veta vad dom heter, vet inte än, HAAH. ): Åkej, lite mobbad men. Ska nog se på vampire diaries snart, har ju hela säsong 1, köpte på hemmakväll för 99:- kr, så jävla billigt, häh. Men sen måste jag jobba, skit också ): Gör det imorgon.. D:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0